جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
تبلیغات

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان؛ اظهار داشت: امروز مدرسه صدار ولایت در شهرستان کاشان به عنوان یک مدرسه فعال و پوِیا و با نشاط با شعار «مدرسه آینده سازآموزان» با هویت ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند و موفقیت‌های خوبی را در این عرصه کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در آیین آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت، تنها دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرستان کاشان ضمن تبریک ولادت رسول خدا(ص) و امام جعفرصادق (ع) گفت: مدرسه صدرا ولایت مدرسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که از سوی مدیر و کادر آموزشی مدرسه و اجرایی جهادی اداره می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان اظهار داشت: امروز مدرسه صدار ولایت در شهرستان کاشان به عنوان یک مدرسه فعال و پوِیا و با نشاط با شعار «مدرسه آینده سازآموزان» با هویت ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند و موفقیت‌های خوبی را در این عرصه کسب کرده است.

فهیمه فنائیان مدیر مدرسه صدرا ولایت کاشان نیزبا تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس وهفته آغاز مهرورزی را تبریک گفت و افزود: دبیرستان صدرا ولایت را به لحاظ علمی و آموزشی رتبه سوم را در شهرستان کاشان به خودش اختصاص داده است.

به گفته وی دانش آموزان قبل از دغدغه تعلیم باید دغدغه تعلم و پرورش باشد و در موضوع تعلیم و تربیت ابتدا باید تربیت باشد و در ادامه تعلیم باشد.

آیین آغاز سال تحصیلی دبیرستان صدرای ولایت، تنها دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز با حضور رئیس بنیاد ملِی نوجوانان و رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، دستیار رئیس جمهورو رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزارشد.

شایان ذکر است، مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله مؤسسات آموزشی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت رایگان در رشته تخصصی «علوم و معارف اسلامی» در زیر شاخه ادبیات دانش آموزمی‌پذیرد، این مدارس با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیروهای متعهد حوزوی و دانشگاهی راه اندازی شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha